• Kırtasiye Malzemeleri Sipariş ve Takip Sistemi

Siskon Yazılım ve Otomasyon müşterilerinin zamanlarını verimli kullanabilmeleri için Kırtasiye Malzemeleri Sipariş ve Takip Sistemini geliştirmiştir. Bu sistem kullanıcılara online olarak kırtasiye malzemesi siparişi vermeyi, onay sürecini izlemeyi ve stok durumu takibi yapmayı sağlamaktadır.

Kırtasiye Malzemeleri Sipariş ve Takip Sistemi:

-          Kullanıcıların ürün bilgisi ve miktarı girerek sistem üzerinden rahatça sipariş vermelerini sağlar.

-          Tanımlanmış zaman aralıklarında veri girişi ve kontrolü sağlamar ve isteği bir iş akışı olarak ele alır.

-          Mevcut veya önceki ayların sipariş taleplerini istenilen zaman aralıklarında gözlemleme imkanı verir.

-          Depodaki stok bilgisini gösterir.

-          Kırtasiye / sarf malzemeleri  alındığında sistemdeki stok seviyeleri güncellenir.

-          Kırtasiye malzemeleri bir isteğe cevap olarak kullanıcıya temin edildiğinde stok seviyeleri güncellenir.

-          Stok seviyesi belirlenen seviyenin altına düştüğünde Sipariş Yöneticisine uyarı gönderilir.

-          Kullanıcıların siparişlerinde değişiklik yapmasına veya siparişlerin iptaline olanak sağlar.

-          Çalışanların siparişlerini bir bütün olarak Departman Müdürüne iletir.

-          Depo Müdürüne departmanlara göre sipariş listesi görüntüleme ve her türlü filtreleme ile uygun verileri gözleme imkanı verir.

-          Tedarik departmanı vasıtası ile satıcıya gönderilecek sipariş listesini istenilen formatta Excel’e çıkartır.

-          Değişiklikler hakkında istekte bulunanlara ve departman sorumlularına e-mail yolu ile otomatik bilgilendirme yapar.

-          Siparişe ait durum değişikliklerini kullanıcılara istekleri doğrultusunda gözlemleme olanağı verir.

-          Ürün ve ürün grupları için bir katalog yapısı sağlar.

-          Katalog üzerinde hızla ve kolayca değişiklik yapmayı sağlar (Örn. Yeni bir ürün ekleme, mevcut ürünlerin güncellenmesi, silinmesi).

-          Departmanlar için bölüm sorumlularını birden fazla yönetici ile yönetme olanağı verir.

-          Yönetimle birlikte tanımlanan zaman aralıklarındaki değişiklikleri sınırlama ve yönetme imkanı sağlar.

-          Her işlem için loglama yapar (Örn. Giriş, değişiklik, silme).

Copyright 2016 © Siskon Otomasyon Reklam Ajansı İzmir

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz. Kapat X