Müşterilerin, ürünlerle ilgili geri bildirim yapmasını sağlayan, geri bildirimlerin bir iş akışı içinde kontrolünü ve yönetilmesini gerçekleştiren, geri bildirimler üzerinden analiz imkânı tanıyan bir uygulamadır.
Uygulama sayesinde, kurumların aşağıdaki maddeler için iyileşme sağladığı gözlenmektedir.
- Geri bildirim yönetiminin kurum içinde bir standarda oturması,
- Veri analizi için kullanışlı bilgilere ulaşılması,
- Ürün kalitesi ve müşteri memnuniyetinin artırılması,
- Geri bildirim için işlem yapacak tüm birimlerin haberleşme koordinasyonunun sağlanması,
- Kurumsal verimliliğin, üstünde anlaşılmış ve iyi tanımlanmış prosedürlerin sistem tarafından uygulanması ile artırılması,
- Daha önceki geri bildirimlerden yola çıkılarak yeni gelen problemlerin daha hızlı çözülebilmesi,
- Üretim sürecinin iyileştirilmesi,
- Veri giriş kolaylığı ile veri kalitesinin artırılması,
- Geri bildirimlerin durumlarının ve akışlarının kolaylıkla izlenebilmesi.